Nieuwtjes bij Telking Nieuwtjes bij Telking

Telking lanceert VoIP prepaid dienst.

Halverwege september 2012 heeft Telking een VoIP prepaid dienst gelanceerd. Met deze dienst is het mogelijk nog goedkoper naar vaste en mobiel bestemmingen te bellen.
De tarieven zijn zeer interessant. Zo betaalt u bijvoorbeeld geen starttik en belt u al naar een nederlands mobiel nummer voor 6 cent!

Deze dienst is te gebruiken in combinatie met uw telefooncentrale, software voor op uw Windows PC en een applicatie voor Android smartphones. Zo belt u altijd voor het voordeligste tarief!

Bij het openen van een Prepaid account krijgt u een eigen inlog op onze website. Hier kunt u uw instellingen wijzigen, de tarieven inzien en uw beltegoed controleren.

KPN doet steeds meer aan 'klantenbinding'

Helaas komen we in de praktijk steeds meer de "klantenbinding" praktijken van KPN tegen. Eind 2010 kreeg men een brief van KPN met een antwoordkaart welke men in diende te vullen en te retouneren. Men kon kiezen tussen een 2-jarig of 3-jarig abonnement of het huidige abonnement ongemoeid te laten. Indien de kaart niet geretouneerd werd zat de klant aan een 1-jarig abonnement vast. Inmiddels is ook de opzegtermijn stilzwijgend verlengt van 1 naar 3 maanden.

 

1 november 2010

De 300ste VoIP aansluiting is een feit! Enige dagen geleden zijn we de grens van 300 gepasseerd.
Aangezien de eerste aansluiting begin september actief was betekent dit gemiddeld 100 aansluitingen per maand, in de afgelopen drie maanden!

Dit hoge aantal is te wijten aan het feit dat een groot deel van de bestaande relaties van Telking in deze eerste drie maanden meteen de overstap maakte. Vanzelfsprekend bent u als bestaande of nieuwe zakelijke klant ook van harte welkom de overstap te maken naar Telking VoIP.

1 september 2010

Telking heeft eind augustus alle voorbereidingen afgerond om haar eigen telefoonnummers/lijnen te leveren. Dit heeft onder andere als groot voordeel voor de gebruiker dat zij de gehele communicatie bij Telking onder dak kunnen brengen.

Snellere responstijden in geval van een aanpassing, uibreiding of een eventuele storing, geen "kastje naar de muur" taferelen omdat de storing volgens de provider bij de klant apparatuur ligt. Een ander groot voordeel zijn de veel lagere tarieven.

Uw huidige nummers zijn gewoon mee te nemen. Nieuwe nummeraanvragen zijn meestal binnen een uur afgehandeld en actief!


  • Panasonic
  • Siemens
  • Panduit
  • Webvanced